Virksomhedsfilosofi

Høj kvalitet, håndværksmæssig præcision, friske produkter, bredt udvalg af gode råvarer, respekt og omsorg for vores kunder. Det er nogle af de værdier, som har bidraget til at gøre vores produkter kendte og elskede af millioner af mennesker verden over. Vores produkter er resultatet af innovative idéer og er derfor ofte umulige at kopiere, selvom de er spredt over hele verden. De er blevet offentligt eje og tradition i mange lande, hvor de spiller en væsentlig kulturel rolle.

Vi gør en stor indsats inden for områder som miljø, sociale spørgsmål, hygiejne og situationen i de lokalsamfund, hvor vi driver virksomhed. Desuden engagerer vi os også meget i vores egne medarbejdere.

I dag er mange af vores produkter globale og idag er Ferrero verdens fjerde største koncern inden for konfekturebranchen.

Vi er "glokale" dvs. en virksomhed, der tænker globalt og agerer lokalt, hvilket betyder, at vi fokuserer på international udvikling uden at kappe båndene til lokalsamfundet.

Kunden er altid i centrum. Vores relationer til kunderne bygger på en langvarig og gensidig tillid, som er udviklet gennem årene, takket være viden, erfaring, forståelse og intuition.